reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Ferenčík

Stanislav Ferenčík

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný Slovenský Sandokan Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Delírium

Stanislav Ferenčík

Delírium

-Dlho som uvažoval nad zverejnením tohto smutného príbehu kamaráta, lebo je moc osobný, ale keďže už nie je medzi živými, tak mi to hádam odpustí. Samozrejme mená som pozmenil. Možno to niektorému čitateľovi pomôže, alebo..........

  • 23. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
  • 5
Nie je chodník, ako chodník...(príhoda)

Stanislav Ferenčík

Nie je chodník, ako chodník...(príhoda)

Mal som vybavovačky po úradoch tak som si zobral na pondelok voľno. Z vybavovaním som začal hneď z rána, aby som to mal čím skôr „za sebou". Nebolo ešte ani deväť a už všetko hotové. Dnes začína super deň, pozriem na oblohu, je hmla tak pršať nebude. Idem do prírody! Na hrebeňovku je už neskoro, ale na chatu pod Magurou ešte nie. Rýchlo som sa vystrojil do „turistického" a hurá na autobus do Kľačian.

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 593x
  • 2
Výlet na Devín (príbeh)

Stanislav Ferenčík

Výlet na Devín (príbeh)

Na konci pracovného týždňa mi do práce zavolala priateľka a pozývala ma na nejaký nedeľný výlet. Po rôznych návrhoch sme sa zhodli na Devíne. Náš rozhovor počul i kolega a poprosil ma, či by nemohol ísť s nami. Nevedel som či s tým bude súhlasiť aj priateľka tak som jej zavolal:-Ahoj Helka vyskytol sa problém

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 894x
  • 3
Mať auto, dom,.......

Stanislav Ferenčík

Mať auto, dom,.......

Položil som rôznym ľuďom vo svojom okolí, vo vlaku, v práci a na výletoch, „len tak medzi rečou" jednoduchú otázku: Si šťastný? Najčastejšie odpovede boli: Až budem mať- 1.Nové auto, 2.- Vlastný dom, 3. Dobrého partnera. 4. -Vyhrám kopu peňazí....nik mi neodpovedal: „ Som šťastný".

  • 5. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 16
Moja cesta za šťastím

Stanislav Ferenčík

Moja cesta za šťastím

V dnešnej uponáhľanej dobe 21.storočia ovládanej mocou peňazí mi robí problémy vyrovnávanie sa z ich nedostatkom. Mnohí dnešní ľudia si v honbe za mamonou a kariérou ničí zdravie a výchovu svojich detí zveruje „ouperkám" či ulici. Potom keď sú chorí, dávajú obrovské peniaze za liečenie a lieky. Keď sú so svojou liečbou, alebo liečbou a výchovou detí nespokojný, kadekomu sa sťažujú, prepadajú drogám, alkoholu, alebo (hlavne tí „majetnejší") chodia za kadejakými liečiteľmi či šamanmi. Je to teraz pre mňa už trochu úsmevné, ale pred pár rokmi som takto podobne žil i ja. Áno i mňa „vtiahla" mamona do svojej náruče a držala až kým mi moje srdiečko nepovedalo pozor!

  • 30. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 065x
  • 13
reklama
Výlet (voľné pokračovanie na príbeh "Na Borišove)

Stanislav Ferenčík

Výlet (voľné pokračovanie na príbeh "Na Borišove)

Po týždni tropických horúčav som konečne mal voľnú sobotu. Rozhodol som sa ju stráviť niekde v prírode pri vode. Obvolal som všetky priateľky a priateľov no bohužiaľ nik nemal čas. Povedal som si:-Nuž čo, pôjdem sám.Vtom zazvonil telefón zodvihol som a počúvam ženský hlas.

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 0
Na Borišove (príbeh z turistiky)

Stanislav Ferenčík

Na Borišove (príbeh z turistiky)

Pri vstupnej prehliadke do nového zamestnania (v 50r môjho života) mi lekár nameral zvýšený krvný tlak a tým sa to všetko začalo. Chodenie od lekára k lekárovi, lieky, zmena životosprávy, a .p. Rozhodol som sa prestať piť alkohol a fyzickou aktivitou znížiť svoju váhu. Ako milovník čapovaného piva môj „pivný mozoľ“ mal už rozmery menšieho turistického ruksaku. Bolo to pre mňa nesmierne ťažké navyknúť si na nový štýl života (abstinencie), svojou tvrdou sebakontrolou i podporou a radami nových priateľov mi už abstinovanie nerobí žiadne ťažkosti, po tomto výstupe sa môj tlak upravil a vnútorne sa cítim uvoľnený.

  • 27. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 6
Kto je bohatý? (príbeh zo života)

Stanislav Ferenčík

Kto je bohatý? (príbeh zo života)

Myslím že nie je bohatý ten ktorý má viac materiálnych vecí, ale ten ktorý vlastní veci slúžiace k svojej potrebe, skvalitneniu svojho života a nepotrebné nehromadí, ale daruje tým ktorí ich potrebujú bez toho, aby z daru očakával osobný profit. Aj prijímanie a dávanie daru je potrebné vedieť, lebo i darom si môžeš narobiť z priateľov nepriateľov. K správnemu pochopeniu obdarovávania mi pomohla znovu spomienka na moju starú mamu.

  • 26. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 282x
  • 3
Kde je šťastie?

Stanislav Ferenčík

Kde je šťastie?

Kde hľadať šťastie? Kde je ukryté? Každý ho už určte zažil a možno ani o tom netušil. Každý ho má, nosí stále so sebou, ale len málokomu sa ho podarilo znovuobjaviť! Pohľad či stretnutie sa, so šťastným človekom je nádherné a upokojujúce, určite to každý veľakrát zažil a cítil sa v takejto spoločnosti uvoľnene a radostne. Najšťastnejšie sú deti, ktoré okrem spánku, nakŕmeného bruška, suchej plienky a spoločnosti iných ľudí nepotrebujú nič viac. Je im jedno či majú rodičov s domom, autom, alebo dobrých či zlých. Určite aj ja som bol šťastné bábätko. Prečo mi teraz robí problémy byť šťastným? Myslím, že moje šťastie zastrela túžba po majetku, aby som sa čo najviac priblížil k tým čo si môžu dovoliť „všetko“. Preto som sa hnal za peniazmi a ničil si zdravie. Peniaze sú tomu príčina, čo ničí všetko krásne čo mám, máme v sebe. V dnešnej dobe už peniaze „ovládli“ hádam všetko, bez peňazí sa nikam nepohnete. Spomenul som si na jedného „ožratého“ starca, spiaceho za stolom plnom porozhadzovaných bankoviek.

  • 26. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 0
Moje príbehy zo života

Stanislav Ferenčík

Moje príbehy zo života

Kráľ zostáva na hrade, jeho oddaní a poddaní sa upokojili a tak túto chvíľu pokoja využijem na prezentovanie mojich prežitých príhod a zážitkov. Hlavne kvôli tomu som sa prihlásil na blog, aby som zistil či moje písomné podanie je dobré. Budem povďačný za každú vašu kritiku.

  • 24. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu